Når du afleverer og henter dit barn

Vi skal sige godmorgen og på gensyn.

De fleste børn får den bedste aflevering i institutionen, når der er genkendelige rutiner, og når
I er tydelige og ikke tøvende. Det er helt naturligt, at barnet i perioder kan blive ked af det, når mor og far går. Barnet kommer som oftest hurtigst i gang med leg med vennerne, når I overlader til os at trøste og sætte ord på barnets følelser. Har det været særlig svært at blive afleveret, kan I altid ringe til os senere.

Det pædagogiske personale er nærværende og sikrer sig, at de nødvendige informationer modtages og videregives i disse overgange fra hjem til institution og omvendt.. Det er altid rart at aflevere sit barn til en voksen, som viser interesse og byder en velkommen. Ligeledes er det dejligt at blive hilst på gensyn, vi ses imorgen.