Det gode samarbejde

”Et tillidsfuldt, ærligt og konstruktivt samarbejde mellem dagtilbud og hjem har afgørende betydning for barnets læring, udvikling, dannelse og trivsel”

I Paletten tilstræber vi at være et godt værdifuldt supplement til hjemmet, og vægter forældresamarbejdet højt. Derfor ønsker vi at opbygge en tillidsfuld relation mellem institutionen og forældre.

Vi samarbejder med Jer forældre om Jeres barn. Vi er altid i dialog med Jer omkring Jeres barn, og tilstræber at være et godt værdifuldt supplement til hjemmet, og vægter forældresamarbejdet højt. Dialog om barnet foregår i et samarbejde mellem personale og forældre, og er et vigtigt bærende element, som er  bygget på tillidsfulde relationer. Vi ser os sammen om at  skabe de bedste rammer, forudsætninger og ikke mindst muligheder for barnet.

Vi har forældreråd i Paletten, som blandt andet arrangerer sommerfest for alle børnene. Desuden bidrager med et forældreblik ind i vores hverdag med Jeres børn.